Test : L'actuació personal i professional a l'entorn de treball
Emplena els buits amb les següents paraules:
assertiu | assertiva | bon comunicador/a | codi deontològic | deontologia | equip | estrès | èticament professional | l’empatia | liderar | secretariat
ATENCIÓ: Hi ha algunes paraules que les hauràs d'utilitzar varies vegades.
.
L'actuació personal i professional a l'entorn de treball
.
1.
La professió de és multifuncional.2.
Es considera una persona aquella que no eludeix les responsabilitats, és complidora, organitzada i curosa amb la seva feina.3.
La és la branca de l'ètica que tracta dels deures, especialment dels que fan referència a les activitats professionals. És part de la filosofia dedicada a l'estudi de les obligacions o deures morals.4.
El és l’aplicació de la deontologia a un camp concret.5.
Un és un document que inclou un conjunt més o menys ampli de criteris, recolzats en la , amb normes i valors que assumeixen els que duen a terme correctament una activitat professional.6.
Una de les habilitats socials que ha de tenir un secretari/a és ser un/a . És a dir, tenir la capacitat per donar respostes que tinguin una bona acceptació, donar missatges clars i ésser convincent.7.
és l’art d’influir sobre els demès amb l’objectiu de treballar conjuntament i amb entusiasme per aconseguir objectius comuns.8.
és la capacitat de posar-se al lloc dels demès.9.
Un és un grup de persones que tenen coneixements i habilitats complementàries i que tenen un objectiu comú. No és el mateix un grup de persones que un .10.
L’entrenament permet reduir l’, aprenent a defendre els drets legítims d’un/a mateix sense agredir ni ésser agredit. Resumint, quan s’és una persona , les relacions interpersonals són més fluides.