Preguntes tipus test de "L'arxiu a l'empresa"

Aquest test posarà a prova els teus coneixements teòrics sobre la gestió auxiliar de reproducció en suport convencional o informàtic. Ens preguntarà sobre:

  • Arxivament i classificació de documentació administrativa

Som-hi !

/
La finalitat de l'arxiu és
Per eliminar aquells documents que ja no hem de guardar per llei i que ja són inservibles per a l'empresa, podem
El tipus de classificació que utilitza les lletres com a criteri d'ordenació és
El canvi d'ubicació de la documentació a mesura que en disminueix el grau d'utilització s'anomena
La forma que permet tenir més arxius emmagatzemats en menys espai és
El tipus de classificació que ens permet ordenar els documents en funció de la situació d’una zona o territori és
Tenim un arxiu del tipus mixt quan
El tipus de classificació que utilitza les dates com a criteri d'ordenació és
El conjunt de processos encaminats a fer el seguiment de la documentació que entra i surt del nostre arxiu s'anomena
Els arxius que haguem esborrat d'un ordinador es poden recuperar si es tenen certs coneixements informàtics, o inclús es podrien obtenir tot i haver formatejat l'ordinador.
Comproba el resultat
Revisa les respostes
error: Contingut protegit. No està permesa la impressió. Disculpi les molèsties.