Preguntes tipus test de "L'arxiu a l'empresa"

Aquest test posarà a prova els teus coneixements teòrics sobre la gestió auxiliar de reproducció en suport convencional o informàtic. Ens preguntarà sobre:

  • Arxivament i classificació de documentació administrativa

Som-hi !

/
Per eliminar aquells documents que ja no hem de guardar per llei i que ja són inservibles per a l'empresa, podem
Si tenim un conjunt d’informació organitzada mitjançant l’establiment de relacions per tal que aquesta sigui de fàcil accés als seus usuaris, aleshores tenim la informació organitzada en
El tipus de classificació que utilitza els números com a criteri d'ordenació és
L’article 30 del Codi de comerç obliga a conservar aquells llibres i documentació que generin drets i obligacions de l’empresa en relació amb altres persones durant
El tipus de classificació que normalment utilitza un nom de persona o empresa com a referència principal és
Si la documentació d'un arxiu no té un ús freqüent i té una antiguitat relativa, però no es poden suprimir perquè la Llei ens exigeix conservar-los, aleshores ens referim a un arxiu
El tipus de classificació que utilitza les dates com a criteri d'ordenació és
Quan tenim la documentació dividida en diferents departaments o oficines, tenim un arxiu del tipus
El canvi d'ubicació de la documentació a mesura que en disminueix el grau d'utilització s'anomena
Quan es concentra tota la informació de l’empresa en una sola oficina, aleshores parlem d'un arxiu
Comproba el resultat
Revisa les respostes
error: Contingut protegit. No està permesa la impressió. Disculpi les molèsties.