Preguntes tipus test de "L'arxiu a l'empresa"

Aquest test posarà a prova els teus coneixements teòrics sobre la gestió auxiliar de reproducció en suport convencional o informàtic. Ens preguntarà sobre:

  • Arxivament i classificació de documentació administrativa

Som-hi !

/
El tipus de classificació que ens permet ordenar els documents en funció de la situació d’una zona o territori és
El tipus de classificació que utilitza les lletres com a criteri d'ordenació és
Els arxius que haguem esborrat d'un ordinador es poden recuperar si es tenen certs coneixements informàtics, o inclús es podrien obtenir tot i haver formatejat l'ordinador.
Si la documentació d'un arxiu no té un ús freqüent i té una antiguitat relativa, però no es poden suprimir perquè la Llei ens exigeix conservar-los, aleshores ens referim a un arxiu
L'organització de l'arxiu és una tasca fonamental per mantenir criteris de qualitat i eficiència en l'accés a la documentació generada. Depèn de la freqüència en què es consultin els arxius, els considerarem:
Si la documentació d'un arxiu és freqüentment consultada, perquè són recents o perquè es refereixen a processos en curs, aleshores parlem d'un arxiu
Quan tenim la documentació dividida en diferents departaments o oficines, tenim un arxiu del tipus
Quan es concentra tota la informació de l’empresa en una sola oficina, aleshores parlem d'un arxiu
El tipus de classificació que utilitza les dates com a criteri d'ordenació és
La finalitat de l'arxiu és
Comproba el resultat
Revisa les respostes
error: Contingut protegit. No està permesa la impressió. Disculpi les molèsties.