Preguntes tipus test de "L'arxiu a l'empresa"

Aquest test posarà a prova els teus coneixements teòrics sobre la gestió auxiliar de reproducció en suport convencional o informàtic. Ens preguntarà sobre:

  • Arxivament i classificació de documentació administrativa

Som-hi !

/
El tipus de classificació que utilitza les lletres com a criteri d'ordenació és
L'autorització que s'atorga a una persona o grup de persones per a què puguin accedir a una determinada documentació quan ho necessitin per al desenvolupament de la seva feina s'anomena
Quan la documentació és poc probable que torni a ser consultada, tanmateix, es considera necessari conservar-la, parlem d'un arxiu
Si la documentació d'un arxiu és freqüentment consultada, perquè són recents o perquè es refereixen a processos en curs, aleshores parlem d'un arxiu
Per eliminar aquells documents que ja no hem de guardar per llei i que ja són inservibles per a l'empresa, podem
El conjunt de processos encaminats a fer el seguiment de la documentació que entra i surt del nostre arxiu s'anomena
El tipus de classificació que ens permet ordenar els documents en funció de la situació d’una zona o territori és
La persona encarregada de fer complir les normes de l'arxiu i responsable dels documents que conté és
El tipus de classificació que normalment utilitza un nom de persona o empresa com a referència principal és
El sistema de classificació més comú que s'utilitza en tasques de comptabilitat i administratives és
Comproba el resultat
Revisa les respostes
error: Contingut protegit. No està permesa la impressió. Disculpi les molèsties.